Asiakastyytyväisyytemme on 4,4/5

Paperinkeräys Oy sai alkuvuodesta 2018 toteutetusta asiakastyytyväisyyskyselystä erinomaiset tulokset. Tulokset paranivat edellisvuoden hyvistä tuloksista.

”Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset osoittavat, että toimintamallimme on hyvä. Kehitämme yhteistyötä asiakkaan tarpeiden mukaan”, toteaa asiakasryhmäpäällikkö Jari Palin.

Avoimissa palautteissa Paperinkeräyksen toimintaa kuvataan luotettavaksi ja toimivaksi. Asiakkaista 8,2/10 suosittelisi Paperinkeräystä.

Kyselyssä nousi esiin myös kehityskohteita. Palautteen perusteella kehitämme toimintaamme.

Asiakastyytyväisyyskyselyn vastausprosentti oli 18 %. Kysely lähetettiin 770 henkilölle.

Kiitos kaikille vastaajille!